حمل و نقل

پنجره واحد سرمایه گذاری

با هدف ایجاد بستر مناسب، تسریع و تسهیل در صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری، نسبت به ایجاد زیر ساخت های لازم به منظور جذب سرمایه گذاران در استان خوزستان اقدام شد، در رابطه با تحقق این مهم "ستاد جذب و توسعه سرمايه‌گذاری" به رياست استاندار خوزستان و با عضويت روسای سازمان‌ها و مديران كل دستگاه‌های اجرايی ذیربط، نمايندگان تشكل‌های بخش خصوصي و نمایندگان شرکت فناپ در سال 1396 شکل گرفت. "سامانه الکترونیکی پنجره واحد سرمایه‌گذاری خوزستان" درگاه واحدی برای مراجعه متقاضیان داخلی و خارجی سرمایه‌گذاری است که با ایجاد هماهنگی و انسجام بین دستگاه های اجرایی استان، پاسخگویی متمرکز به متقاضیان و سرمایه‌گذارن در تمامی مراحل ایجاد کسب و کار و توسعه آن، در کوتاهترین زمان ممکن ارائه می شود.

فرصت‌های سرمایه گذاری گروه حمل و نقل

فرصت مشارکت
1
آزادراه اهواز- اصفهان

این پروژه مربوط به احداث آزادراه اهواز به اصفهان می باشد که از مسیر اهواز - دهدز - لردگان به اصفهان متصل می گردد. طول این آزادراه در گزینه منتخب برابر با 271 کیلومتر می باشد. از این میزان 15/7 کیلومتر تونل، یک کیلومتر پلهای بزرگ رودخانه ای، 2400 متر پلهای بزرگ دره ای و 8 تقاطع غیر همسطح می باشد.

دریافت کاتالوگدانلود کنید
3
آزادراه اهواز- چزابه

این پروژه مربوط به احداث آزادراه اهواز به چزابه می باشد که از مسیر اهواز - سوسنگرد - چزابه عبور می کند. طول این آزادراه در گزینه منتخب برابر با 90 کیلومتر می باشد.

دریافت کاتالوگدانلود کنید
5
احداث مجتمع ورزشی و تفریحی

این پروژه مربوط به احداث یک مجتمع ورزشی و تفریحی در فرودگاه اهواز می باشد که دارای زیربنایی به مساحت ۱۸۴۰۰ متر مربع می باشد. این پروژه در زمینی بامساحت ۴۴۰۰ مترمربع اجرا می شود و دارای ۴۰۰۰ مترمربع استخر، سالن تفریحات آبی و سالنهای ورزشی، ۸۰۰مترمربع رستوران و غرفه های تجاری، ۶۸۰۰مترمربع تالار پذیرایی و ۲۲۷ واحد پارکینگ می باشد. سرمایه گذاری موردنیاز برای این پروژه در حدود ۲۵۸ میلیارد ریال معادل ۱۰.۱میلیون دلار برآورد می شود. نیروی انسانی مورد نیاز پروژه ۳۷ نفر می باشد. نیروی انسانی مورد نیاز پروژه 68 نفر می باشد.

دریافت کاتالوگدانلود کنید
7
احداث کارخانه تولید خوراک دام

این پروژه مربوط به احداث یک کارخانه تولید خوراک دام در بندر امام خمینی می باشد. این پروژه در زمینی با مساحت 10 هزار متر مربع اجرا می شود. سرمایه گذاری مورد نیاز برای این پروژه در حدود 167 میلیارد ریال معادل 3/9 میلیون دلار برآورد می شود.

دریافت کاتالوگدانلود کنید
9
احداث کارخانه تولید کانتینر

این پروژه مربوط به احداث یک کارخانه تولید کانتینر در بندر امام خمینی می باشد. این پروژه در زمینی با مساحت 7700 هزار متر مربع اجرا می شود. سرمایه گذاری مورد نیاز برای این پروژه در حدود 54 میلیارد ریال معادل 1/3 میلیون دلار برآورد می شود. اشتغال پروژه برابر با 26 نفر می باشد.

دریافت کاتالوگدانلود کنید
11
احداث کلینیک فوق تخصصی ۶۰ تختخوابه در فرودگاه اهواز

این پروژه مربوط به احداث یک کلینیک فوق تخصصی ۶۰ تختخوابه در فرودگاه اهواز می باشد که دارای زیربنایی به مساحت ۱۴۰۰۰ متر مربع می باشد. این پروژه در زمینی بامساحت ۷۰۰۰ مترمربع اجرا می شود و دارای ۱۴۰۰۰ مترمربع کلینیک با ۶۰ تخت عمومی، ۲۵ تخت مراقبت های ویژه و ۲۰ تخت اورژانس و نیز ۷۰۰۰ مترمربع پارکینگ و ۳۵۰۰ متر مربع فضای باز و محوطه می باشد. سرمایه گذاری موردنیاز برای این پروژه در حدود ۱.۱۷۵ میلیارد ریال معادل ۲۷.۳۴ میلیون دلار برآورد می شود. نیروی انسانی مورد نیاز پروژه ۱۱۵ نفر می باشد.

دریافت کاتالوگدانلود کنید
13
پارکینگ طبقاتی

این پروژه مربوط به احداث یک پارکینگ طبقاتی در فرودگاه اهواز می باشد که دارای زیربنایی به مساحت ۴۰۰۰ متر مربع می باشد. این پروژه در زمینی بامساحت ۸۰۰۰ مترمربع اجرا می شود و دارای ۱۶۰۰ واحد پارکینگ می باشد. سرمایه گذاری موردنیاز برای این پروژه در حدود ۳۹۰ میلیارد ریال معادل ۹ میلیون دلار برآورد می شود. نیروی انسانی مورد نیاز پروژه ۱۷ نفر می باشد.

دریافت کاتالوگدانلود کنید
2
آزادراه اهواز- اندیمشک

این پروژه مربوط به احداث آزادراه اهواز به اندیمشک می باشد. طول این آزادراه در گزینه منتخب برابر با 135 کیلومتر می باشد. از این میزان 122/7 کیلومتر دشت و 12/3 کیلومتر تپه ماهور می باشد.

دریافت کاتالوگدانلود کنید
4
احداث باغ رستوران در فرودگاه اهواز

این پروژه مربوط به احداث یک رستوران و کافی شاپ به صورت باغ رستوران در فرودگاه اهواز می باشد که دارای زیربنایی به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع می باشد. این پروژه در زمینی بامساحت ۶۰۰۰ مترمربع اجرا می شود و دارای ۱۲۰۰ مترمربع رستوران و کافی شاپ و ۴۸۰۰ مترمربع فضای باز و محوطه می باشد. سرمایه گذاری موردنیاز برای این پروژه در حدود ۳۷ میلیارد ریال معادل ۰.۸۶ میلیون دلار برآورد می شود. نیروی انسانی مورد نیاز پروژه ۳۱ نفر می باشد.

دریافت کاتالوگدانلود کنید
6
احداث مرکز لجستیک کانتینر (ICD)

این پروژه مربوط به احداث یک مرکز لجستیک کانتینر (ICD) در بندر امام خمینی می باشد. این پروژه در زمینی با مساحت 100 هزار متر مربع اجرا می شود. سرمایه گذاری مورد نیاز برای این پروژه در حدود 421 میلیارد ریال معادل 9/8 میلیون دلار برآورد می شود.

دریافت کاتالوگدانلود کنید
8
احداث کارخانه تولید ملزومات بسته بندی

این پروژه مربوط به احداث یک کارخانه تولید ملزومات بسته بندی در بندر امام خمینی می باشد. این پروژه در زمینی با مساحت 10 هزار متر مربع اجرا می شود. سرمایه گذاری مورد نیاز برای این پروژه در حدود 132 میلیارد ریال معادل 4/4 میلیون دلار برآورد می شود. اشتغال پروژه برابر با 31 نفر می باشد.

دریافت کاتالوگدانلود کنید
10
احداث کارخانه فرآوری و بسته بندی آبزیان

این پروژه مربوط به احداث کارخانه فرآوری و بسته بندی آبزیان در بندر امام خمینی می باشد. این پروژه در زمینی با مساحت 10 هزار متر مربع اجرا می شود. سرمایه گذاری مورد نیاز برای این پروژه در حدود 155 میلیارد ریال معادل 3/6 میلیون دلار برآورد می شود. اشتغال ایجاد شده در طرح برابر با 31 نفر می باشد.

دریافت کاتالوگدانلود کنید
12
احداث یک هتل فرودگاهی در فرودگاه شهر اهواز

این پروژه مربوط به احداث یک هتل در فرودگاه اهواز می باشد که دارای زیربنایی به مساحت ۱۶۰۰۰ متر مربع می باشد. این پروژه در زمینی بامساحت ۶۰۰۰ مترمربع اجرا می شود.این پروژه دارای ۸۰ اتاق، ۱۴۰۰مترمربع رستوران و کافی شاپ، ۱۴۰۰مترمربع فضای تجاری، ۲۸۰۰ مترمربع سالن همایش، و ۱۰۰ واحد پارکینگ می باشد. سرمایه گذاری موردنیاز برای این پروژه در حدود ۴۵۲ میلیارد ریال معادل ۱۰.۵میلیون دلار برآورد می شود. نیروی انسانی مورد نیاز پروژه ۶۸ نفر می باشد.

دریافت کاتالوگدانلود کنید
14
راه آهن اهواز- اصفهان

این پروژه مربوط به احداث راه آهن اهواز به اصفهان می باشد که از شهرهای اصفهان و مبارکه در استان اصفهان بروجن و لردگان در استان چهارمحال و بختیاری و ایذه رامهرمز و اهواز در استان خوزستان عبور می کند. طول این خط آهن در گزینه منتخب برابر با 541 کیلومتر می باشد.

دریافت کاتالوگدانلود کنید