آیا امکان گزارشگیری از استعلامات در سامانه پنجره واحد خوزستان وجود دارد؟
بله ، در سامانه پنجره واحد خوزستان کارشناسان دستگاههای اجرایی و استانداری خوزستان، قادر به گزارشگیری از اطلاعات استعلامهای ارسال شده و پاسخ داده شده هستند. همچنین جهت داشتن این دسترسی نیاز به هماهنگی با تیم پشتیبانی پنجره واحد خوزستان میباشد.
آیا امکان مشاهده لیست استعلامات ارسال شده برای هر متقاضی وجود دارد؟
بله، براساس کدملی متقاضی می توان لیست استعلامات وی را مشاهده کرد.
آیا امکان عودت در استعلام بین دستگاهی وجود دارد؟
بله، کارشناس دستگاه پاسخ دهنده استعلام در صورت وجود نقص، میتواند استعلام وارده را به دستگاه ارسال کننده عودت نماید.
آیا امکان لغو استعلام ارسال شده وجود دارد؟
بله، کارشناس میتواند در هر مرحلهای استعلام ارسال شده خود را با کلیک بر روی (عدم انتظار) لغو نماید.
آیا امکان پیگیری پاسخهای رسیده از استعلام صورت گرفته وجود دارد؟
بله، کارشناس میتواند استعلام ارسال شده را در لحظه پیگیری نماید و مشاهده نماید کدامیک از دستگاههای اجرایی پاسخ داده اند و چه پاسخی را ارسال کنند.
آیا قابلیت ارسال استعلام بصورت همزمان برای بیش از یک دستگاه اجرایی در سامانه پنجره واحد خوزستان وجود دارد؟
بله، هر دستگاه اجرایی میتواند به چندین دستگاه اجرایی بصورت همزمان استعلام بفرستد.
آیا قابلیت ارجاع پاسخ استعلام در سامانه پنجره واحد خوزستان وجود دارد؟
بله، هر کارشناس در دستگاه اجرایی میتواند کارت “پاسخ استعلام” را به همکار خود در استان و یا شهرستان، در صورت داشتن دسترسی ارجاع دهد.
آیا امکان ارسال استعلام در سامانه پنجره واحد خوزستان وجود دارد؟
بله، امکان ارسال استعلام بین دستگاهی برای 36 دستگاه اجرایی در سامانه وجود دارد.
آیا قابلیت داشبورد مدیریتی در سامانه پنجره واحد خوزستان جهت مشاهده آمار عملکرد سامانه وجود دارد؟
بله، قابلیت داشبورد مدیریتی در سامانه وجود دارد و آمار عملکرد سامانه همچون تعداد استعلامهای ارسال شده را میتوان مشاهده کرد.
آیا امکان احراز هویت اشخاص حقیقی در زمان ثبت نام وجود دارد؟
بله – امکان استعلام از ثبت احوال جهت احرازهویت کاربر و همچنین امکان استعلام شاهکار وجود دارد.
آیا جهت اخذ مجوزهای مختلف از دستگاههای اجرایی مختلف باید بطور جداگانه در سامانه پنجره واحد خوزستان ثبتنام کرد؟
خیر، بدلیل یکپارچگی سامانه و داشتن قابلیت Single-Sign-On یا SSO هر کاربر لازم است فقط یکبار عملیات ثبتنام را انجام دهد و با استفاده از یک نام کاربری و رمز عبور، با دستگاههای اجرایی مختلف در سامانه ارتباط برقرار کند.
آیا امکان پشتیبانی کاربران در سامانه پنجره واحد خوزستان وجود دارد؟
بله- امکان پشتیبانی بصورت تلفنی و آنلاین وجود دارد.
چطور میتوانم به راهنمای کار با سامانه پنجره واحد خوزستان دسترسی داشته باشم؟
راهنماهای مختلفی جهت آموزش قسمتهای مختلف سامانه با فرمتهای pdf و ویدئویی وجود دارد. جهت دسترسی به این راهنماها پس از ورود به سامانه در به قسمت “راهنمای آموزشی سامانه” مراجعه نمایید.
هنگامیکه یک شخص از پُست سازمانی خود خارج یا جابجا میشود چه اتفاقی برای کارتابل آن شخص رخ میدهد؟
امکان انتقال کارتابل آن فرد به شخص جدید وجود دارد. همچنین دستگاه اجرایی مربوطه بایستی این موضوع را به تیم پشتیبانی سامانه پنجره واحد خوزستان اعلام نماید تا تیم پشتیبانی تغییرات لازم را انجام دهند.
آیا امکان تعیین مدت زمان پاسخگویی جهت انجام یک فعالیت برای یک کاربر وجود دارد؟
بله، این قابلیت توسط تیم توسعه با استفاده از نماد تایمر، قابل پیادهسازی میباشد .
آیا امکان پوشه بندی کارتابل یا ایجاد کارتابل شخصی وجود دارد؟
بله، شما میتوانید کارتابلهایی با اسامی مشخص تعریف کنید. برای اینکار از موارد موجود بر روی هر کارت، گزینه (ایجاد کارتابل شخصی) را انتخاب کنید و در پنجره باز شده نام کارتابل موردنظرتان را تعریف نمایید.
آیا در زمان ورود به سامانه، در صورتیکه کارتابل یک شخص توسط شخصی دیگر بررسی شود، صاحب کارتابل متوجه میشود؟
بله، به کاربری که با نام کاربری و رمزعبور وی، ورود به سامانه پنجره واحد خوزستان صورت گرفته است، در همان لحظه یک پیامک حاوی اطلاعاتی در رابطه با مشخصات سیستمی که عملیات ورود با آن صورت گرفته است، ارسال میگردد.
آیا سامانه پنجره واحد خوزستان از امنیت کافی برخوردار است؟
بله، قابلیت پشتیبانی از پروتکل https را به منظور ایمن سازی انتقال اطلاعات دارا می باشد. همچنین دارای نماد اعتماد الکترونیک نیز می باشد.
سامانه پنجره واحد خوزستان با کدام مرورگرها کار میکند؟
با مرورگرهایی همچون: گوگل کروم (google chrome) – فایرفاکس یا موزیلا (firefox) – اُپرا (Opera)
آیا سامانه پنجره واحد خوزستان تحت وب (web base) می باشد؟
بله، این سامانه کاملا تحت وب می باشد و برای دسترسی به آن داشتن اینترنت کافی می باشد، در نتیجه قابلیت دسترسی به سامانه، در خارج از سازمان در هر زمانی و مکانی وجود دارد.
نحوه جستجو در درخواستهای ثبت شده یا کارتابل چگونه میباشد؟
در کارتابل “پرونده من” میتوانید براساس موارد مشخص شده روی هر کارت (مانند نام، نام خانوادگی، کدرهگیری) و اطلاعات درون فرمها، جستجو نمایید.
پس از جستجو در کادر مربوطه، درصورتیکه کارتی برای مورد جستجو شده وجود داشته باشد، آن کارت با رنگ “نارنجی” مشخص میگردد.
نحوه جستجو در دستگاههای اجرایی و فرآیندهای سامانه چگونه میباشد؟
بعد از ورود به سامانه پنجره واحد خوزستان، جهت یافتن دستگاه اجرایی موردنظرتان، فیلتر جستجوی بالای صفحه را برروی “دستگاه اجرایی” تنظیم و نام دستگاه اجرایی را در قسمت جستجو تایپ نمایید.
همچنین جهت یافتن فرآیند یا مجوز مورنظرتان، فیلتر جستجوی بالای صفحه را برروی “فرآیند” تنظیم و نام فرآیند را در قسمت جستجو تایپ نمایید.
چطور میتوانم درخواست خود را پیگیری نمایم؟
جهت پیگیری و مشاهده وضعیت درخواست ارسال شده مراحل زیر را طی نمایید:
- وارد سامانه شوید.
- وارد بخش کارتابل شوید.
- از منوی سمت راست وارد بخش “پیگیری پرونده” شوید.
- کارت مربوط به درخواست موردنظرتان را پیدا کنید. برای اینکار میتوانید از قسمت جستجوی بالای صفحه، کدرهگیری درخواستتان را جستجو کنید.
- بعد از یافتن کارت درخواستتان، برروی نماد تاریخچه در قسمت سمت چپ کارت،کلیک نمایید.
- در صفحه باز شده فعالیتهای انجام شده برروی درخواست شما قابل مشاهده خواهد بود.
چطور میتوانم درخواست مجوز خود را ثبت کنم؟
جهت ارسال درخواست مجوز مراحل زیر را انجام دهید:
- از طریق آدرس sw-khz.ir وارد سامانه شوید.
- براساس نوع مجوز موردنظرتان، دستگاه اجرایی را انتخاب کنید.
- بر روی نام مجوز کلیک و فرم درخواست را تکمیل و در نهایت بر روی دکمه بفرست کلیک نمایید.
- بعد از ارسال درخواست یک پیامک حاوی کدرهگیری دریافت خواهید کرد.
چطور میتوانم وارد سامانه پنجره واحد خوزستان بشوم؟
برای وارد شدن به سامانه پنجره واحد خوزستان مراحل زیر را انجام دهید:
- ورود به پورتال سامانه با آدرس sw-khz.ir از طریق مرورگر کروم یا موزیلا
- کلیک برروی دکمه (ورود به سامانه)
- کلیک برروی دکمه (ورود)
- وارد کردن نام کاربری
- وارد کردن رمزعبور
- کلیک برروی دکمه (ورود)
- مشاهده دستگاههای اجرایی و مجوزها
چطور میتوانم در سامانه پنجره واحد خوزستان ثبتنام کنم؟
جهت ثبتنام در سامانه مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:
- ورود به پورتال سامانه با آدرس sw-khz.ir از طریق مرورگر کروم یا موزیلا
- کلیک برروی دکمه (ورود به سامانه)
- کلیک برروی دکمه (ثبت نام)
- تعریف نام کاربری
- ثبت شماره تلفن همراه
- وارد کردن کد تاییدیه پیامک شده به شماره تلفن همراه
- تعریف رمزعبور
- کلیک برروی (بلی) و تایید مجوز دسترسی
- تکمیل پروفایل (فقط ورود نام، نام خانوادگی و کدملی اجباری و باقی موارد اختیاری هستند.)